Reklama

Banka Zuno uvádí nový kreativní koncept

Online banka Zuno zahajuje repositioning značky a uvádí nový kreativní koncept s redesignovaným produktem. Cílem nové reklamní kampaně je odlišit se od komunikace jiných bank a ukázat, že i banky mohou komunikovat otevřeně a transparentně.

Nové spoty si utahují z obvyklých klišé v reklamách, jako jsou například úspěšní lidé s drahými auty, šťastná rodina, na kterou padají peníze z nebes, nebo roztomilá zvířátka.

“U nás klišé v reklamách nenajdete. Řekneme vám to narovinu,” sděluje hlavní hrdina v reklamě. Spoty jsou zaměřeny na půjčku s úrokem 7,9 % pro všechny řádně splácející.

zunokamp

„Novou kampaní reagujeme na silný konkurenční boj bank. Jsme přesvědčeni, že moderní bankovnictví má být založené na atraktivních produktech a férovém postoji k zákazníkům. Věříme, že tento komunikační koncept posílí vnímání značky Zuno i jejích produktů,“ říká šéf marketingu banky Bohdan Fedor.

Kampaň odstartovala minulý týden.Reklamní spoty poběží na Nově, Óčku, Primě a na TV Barrandov. Podpoří ji také online bannery, city lighty ve vybraných městech, PR a komunikace na sociálních sítích.
Kampaň vytvořil interní tým banky Zuno ve spolupráci s agenturami Gunpowder (kreativita a režie spotu), Ponyhouse (content marketing) a Black Apple (public relations).

Čtěte také

  1. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  2. Recruiter/Betreuer pro Německou firmu Humanus Personalservice
    Nördlingen | 2080 EUR za měsíc
  3. Part-time administrátor/ka e-shopu a informačního systému
    Praha 9 | 195 Kč za hodinu
  4. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
  5. Specialista/tka marketingu
    Říčany | 35000 - 40000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!