On-line

Aukro si pro letní kampaň vybralo Nydrle

Obchodní portál Aukro.cz si pro plánovanou letní ATL kampaň vybral agenturu Nydrle. Ta připraví kampaň, která má podpořit nákup nového zboží a nabídky za pevné ceny zejm. v kategoriích Dům a zahrada a Oblečení a doplňky. Navíc zdůrazní i možnost nákupu prostřednictvím mobilní aplikace Aukra.

Kampaň odstartuje v červnu a objeví se nejen v televizi, ale i v metru, na CLV a vybraných OOH plochách po celé ČR. Samozřejmostí bude i podpora na internetu.

„Po třech letech jdeme znovu do televize a to s konceptem, který by měl změnit stereotypní představy o Aukru. Velká část internetových kupujících si nespojuje Aukro s novým zbožím, nákupem za pevnou cenu a neví o tom, že u nás může nakoupit bez registrace. Nydrle přišlo s řešením, které by mohlo na cílovou skupinu nakupujících skutečně účinkovat,“ říká k tendru Lukáš Krejza, marketingový manažer portálu Aukro.cz.

Nydrle tak pro Aukro připraví jak klíčový vizuál, tak i televizní spot. Podle slov Lukáše Krejzy přinesla agentura několik zajímavých konceptů a Aukro si pak na základě pretestů formou focus groups vybralo ten nejlepší.
Aukro si v tendru vybíralo z nabídek čtyř agentur. Kromě Nydrle, se ho zúčastnili i Ogilvy & Mather, Young & Rubicam a Kaspen / Jung von Matt.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!