Koncem října spustilo Aukro (staro)novou podzimní kampaň, která se letos nese v duchu vloni velmi populárního Aukrobota, druhým tématem podzimní kampaně jsou v loňském roce úspěšné dražby Aukro od korunky.
Kampaň ovládne Aukrobot, dražit se bude také od korunky
Hlavním tématem kampaně Aukra bude Aukrobot, který v loňském roce slavil mezi zákazníky úspěch. „V loňském roce pomáhal Aukrobot vybírat nejen dárky mužům, ženám či mazlíčkům. Letos přibydou další kategorie, třeba pro kutily, sportovce, maminky na plný úvazek a podobně. Objeví se také sekce vánočních bestsellerů z oblíbených kategorií jako Mobily a tablety, Hračky nebo Móda a doplňky, kde zákazníci najdou i některé speciální akce typu dopravy zdarma nebo různých slev,“ vysvětluje Lukáš Krejza, marketingový manažer obchodního portálu Aukro.cz
Další částí kampaně bude pak soubor speciálních aukcí Aukro od korunky, které probíhaly i v loňském roce. „Vloni jsme zaznamenali o akci tří speciálních dražeb obrovský zájem, lidé v nich dohromady utratili více než jeden milion korun. Rozhodli jsme se proto, že letos bude Aukro od korunky dalším tématem kampaně Aukra,“ vysvětluje Lukáš Krejza, marketingový manažer obchodního portálu Aukro.cz.
Zpravidla s týdenními odstupy budou na Aukru rozběhnuty vždy tři aukce neobvyklých značkových předmětů, jejichž vyvolávací cena bude jedna koruna. V rámci aukcí se letos budou dražit mimo jiné luxusní šperky, tablety, exotická dovolená nebo auto – zbrusu nové Hyundai.
Jak je v Aukru už zvykem, vznikala celá kampaň in-house. K promu kampaně budou využity především interní kanály jako newslettery, facebook nebo samotné plochy na Aukru.
– red –