Společnost Wrigley odstartuje nový rok s novou televizní reklamou pro žvýkačky Orbit z dílny agentury CLM BBDO, Energy BBDO a s přispěním samotného hlavního protagonisty.
Tím je americký herec Ashton Kutcher , který v roli rozcházející se celebrity střídá populárního hollywoodského herce Antonia Banderase.
Launch reklamy bude podpořena společností AMI Communications, která se stará o PR značky.
Nový televizní spot bude vysílán od 19. ledna a poběží na českých programech celkem 25,7 týdnů. Dosavadní hrdiny kampaně, zábavné postavičky tzv. foodgang, nahradí personifikovaná postava neodolatelné pizzy. A i přesto, že Ashton pizzu zbožňuje, dává jí kopačky. Pizza má totiž ve zvyku, jako mnoho potravin a nápojů, v ústech „pobývat“ až moc dlouho, což ohrožuje Ashtonův pocit sebejistoty. Značka Orbit tak pokračuje v dlouhodobé komunikační strategii marketingové kampaně „Jezte, pijte, žvýkejte“.
„Ashton má úžasný smysl pro humor a světoznámý úsměv. Byl pro nás tedy jasnou volbou,“ říká Jana Přerostová, brand manažerka značky Orbit.
Scénář společně vytvořili agentury CLM BBDO a Energy BBDO s přispěním samotného Ashtona. Režie se ujal Matt Piemont a natáčení proběhlo v Los Angeles.
„Jsem velkým fanouškem značky Orbit. Když mě společnost Wrigley oslovila s nabídkou natočit tuto reklamu, neváhal jsem. Scénář mi přišel vtipný a zahrát si rozchod mě bavilo. Je to situace, ve které se většina z nás již někdy ocitla,“ říká o práci na nové reklamě Ashton Kutcher. „Také se mi líbí poselství, které značka Orbit prostřednictvím této reklamy spotřebitelům přináší. Ne vždy máme možnost si po jídle vyčistit zuby, ale dát si žvýkačku bez cukru a zbavit se tím zbytků jídla, které nám zůstává na zubech, je snadné.“
Známý herec a producent je velmi populární, má téměř 19 miliónů fanoušku na Facebooku. Proslavil se rolí v seriálu Zlatá sedmdesátá. Od té doby natočil řadu filmů, jako například Na svatého Valentýna, Mejdan v Las Vegas či Hele vole, kde mám káru. V současné době ho můžeme sledovat v seriálu Dva a půl chlapa. Pravidelně se umisťuje na předních příčkách žebříčků nejvlivnějších celebrit, poslední dva roky třeba v časopisu Forbes.