Společnost Aramark, poskytovatel stravovacích služeb, představila své nové logo, které bude postupně zavedeno ve všech jejích pobočkách po celém světě. Česká pobočka firmy zároveň spustila nové webové stránky www.aramark.cz, které přinášejí lepší orientaci v poskytovaných službách a kladou důraz na orientaci Aramarku na kvalitu.
„V rámci inovace marketingové strategie, kterou v současné době provádíme, bylo také nezbytné modernizovat webové stránky, které jsou jednou z vizitek firmy. Naším cílem bylo vytvořit takový web, který by našim potenciálním zákazníkům podal okamžitou informaci o tom, jaké služby zajišťujeme, a zároveň upozornil na schopnost Aramarku poskytovat profesionální služby podle individuálních požadavků klientů,“ říká Vladimír Staněk, generální ředitel společnosti Aramark. „Věříme, že jeho aktuální podoba posílí vnímání společnosti Aramark v České republice jako moderní, flexibilní firmy, která chce být i nadále inovátorem a špičkou v oblasti stravovacích služeb,“ dodává Staněk.
Společnost představila nové logo při příležitosti vstupu skupiny Aramark na newyorskou burzu cenných papírů. Jeho nosnými prvky i nadále zůstávají vizuál červeného panáčka na bílém pozadí a název společnosti tvořený moderním fontem v černé barvě. Logo symbolizuje Aramark a jeho zaměstnance vždy v pohybu vpřed a přesvědčení, že jídlo lze i ve velkém provozu připravovat kvalitně, s domácí pečlivostí a s chutí.