Multimediální dům Lagardere Active ČR redesignoval svou zavedenou hudební aplikaci Youradio. Ta nově upravila službu pro výběr a vyhledávání hudby, aby byla více uživatelsky přívětivá a hlavně více personalizovaná. Při výběru skladeb těží aplikace i ze zkušeností a informací z rádií Evropa 2 a Frekvence 1, která jsou rovněž součástí multimediálního domu Lagardere Active ČR.
Doposud byla služba primárně určena mladší cílové skupině, nově ale nabízí hudební obsah pro širší publikum.
„Celá aplikace hodně staví na atributu personalizace a doporučování hudební nabídky pro konkrétního posluchače. Používáme rekomendační a prediktivní modely analyzující historii přehrání, tedy toho, co, kdy konkrétní posluchač poslouchal, a jak skladbu hodnotil,“ říká Ondřej Musil, manažer produktu Youradio a dodává: „Všechny tyto vlastnosti navíc z Youradia dělají unikátní produkt, který umí zadavatelům reklamního sdělení nabídnout přesně cílenou reklamní kampaň.
„Nejde nám o to mít v databázi každou písničku, protože to mnohdy přináší spoustu nekvalitní hudby. My chceme mít kvalitní výběry, které mají nízký poměr přeskakování skladeb. Navíc Youradio je na rozdíl od konkurence i hodně laděné na prostředí České republiky. Jsme česká služba, a proto jsme nejblíže našim českým kapelám a interpretům. Díky tomu dokážeme vytvořit kvalitní a ryze české či slovenské hudební playlisty nebo nálady s mluveným slovem,“ říká Jiří Sládek, chief digital officer Lagardere Active ČR.
Youradio kromě nové verze aplikace přichází také s podzimní kampaní. Ta poběží od 15. září v printových a online titulech a v rámci cross promotion na stanicích multimediálního domu Lagardere Active ČR. Youradio v komunikaci sází také na vztah s influencery a brand ambasadory jako je například Ester Ledecká, Leoš Mareš, kapela Slza a řada dalších osobností.