AMI Communications a její digitální divize AMI Digital od 1. ledna 2017 zajišťují integrovanou komunikaci české cestovní agentury ASIANA. Zaměří se zejména na její vlajkovou loď, letenkový portál Letuška.cz.
Na základě vítězství v dvoukolovém tendru AMI zajistí komplexní servis v oblastech PR a komunikace na sociálních sítích.
„Rádi bychom posílili vnímání značky Letuška.cz a nastartovali novou komunikační strategii. Vybrali jsme si skupinu AMI mimo jiné i proto, že s jejich PR a digitálním týmem máme dobrou zkušenost i na Slovensku,“ uvedl Josef Trejbal, ředitel portálu Letuška.cz a dodal: „V následujícím období se v komunikaci chceme více zaměřit na komplexní péči o zákazníky, pozitivní zážitky a radost z cestování na úkor klasické prezentace letenek a jejich cen jako komodity.“
„Nový komunikační koncept, na kterém jsme se s klientem shodli, stojí na zážitcích a radosti – z cestování, z poznávání, ze sdílení, z inspirace, z chytrých tipů, které ušetří čas, starosti i peníze na cestách. Tento typ pozitivního obsahu budeme využívat jak v PR, tak v komunikaci na sociálních sítích,“ uvedl ředitel AMI Digital Vladan Crha.
Kromě komunikace s médii, kterou zajistí tým AMI Communications, se bude také její dceřiná společnost AMI Digital podílet na správě profilů Letuška.cz na Facebooku, Twitteru a Instagramu, včetně tvorby kreativních konceptů a přípravy grafických návrhů. Online komunikace bude úzce navázána na podporu v oblasti PR.