Alza poprvé přizvala do své vánoční kampaně influencery. Ve spolupráci s agenturou Socialpark připravila originální vánoční videa na Instagramu, která mají publiku na sociálních sítích ukázat klíčové benefity nakupování v největším českém e-shopu a představit šíři sortimentu.
Největší český e-shop ve své vánoční kampani letos sází nejen na svého typického maskota, ale využívá také dosahu influencerů. Své vánoční tipy na dárky v minutových videích přináší osobnosti jako Jirka Král, Jakub Štáfek, Andrea Kalousová, Kateřina Kvapilíková nebo známí slovenští youtubeři Sajfa a Moma.
Hlavním sdělením minutových videí je, že nákup na Alze je rychlý a snadný. Ve třech vlnách proto známé tváře Instagramu a YouTube představují vyzvednutí objednávek z AlzaBoxu, jednoduché objednání z mobilní aplikace a širokou pobočkovou síť Alzy s tisíci produkty k okamžitému odběru.