Pojišťovna Allianz spouští kampaň na cestovní pojištění, jehož hlavním benefitem je neomezený limit léčebných výloh. Kampaň, kterou připravila agentura Ogilvy & Mather, poběží do února příštího roku a zahrnuje OOH a internet.
Mezi další výhody cestovního pojištění Allianz patří univerzálnost využití pro všechny typy cest, bezplatné prodloužení během cesty či non-stop asistenční služba v českém jazyce. Kampaň cílí na klienty, kteří jedou na hory, ale také na ty, co vyrážejí za teplem. Proto vznikly dvě verze vizuálů, zimní a letní. Kromě internetových bannerů bude součástí kampaně k cestovnímu pojištění OOH formou billboardů, rámečků ve vlacích, rollingboardů a digitálních panelů.
Touto kampaní odstartovala spolupráce agentury Ogilvy & Mather a pojišťovny Allianz. Kreativu mají na starosti Petra Bíró a Alena Pondělíčková, tým accountů se skládá z Františka Mareše a Hany Fialové.