Ve třetím, srpnovém, kole soutěže CZECH TOP SHOP zvítězila pražská prodejna ALBI umístěná v Obchodním centru Atrium Flora. Soutěž CZECH TOP SHOP je postavena na měsíční bázi, kdy našich 11 porotců hodnotí skupinu prodejen nominovaných pro daný měsíc.
Hodnocení probíhá optikou 5 kritérií, přes která se díváme na instore marketingovou komunikaci dané prodejny. Jedná se o následujících 5 kritérií:
a. koncept/design obchodu
b. navigace/orientace v provozovně případně regálu
c. vystavení sortimentu/prezentace služeb
d. POP marketingová komunikace včetně probíhajících akcí
e. personál
Za každou tuto oblast může prodejna získat 0 až 100 bodů takže maximální bodové hodnocení je 500 bodů. Každou nominovanou prodejnu hodnotí jeden člen naší odborné poroty. Jejími členy byli v tomto soutěžním kole v abecedním pořadí: Běloušková Dana (POS Media), Beran Jiří (Mistoprodeje.cz), Bukovská Blanka (Brands and Stores), Hubka Jiří (ShowDown Displays), Jakešová Patricia (U&SLUNO), Kozler Pavel (KNOWINSTORE), Pavlů Dušan (VŠKK), Prouza Tomáš (SOCR), Sovják Roman (Czech Superbrands), Vozníková Andrea a Wright Mark (VCCP).
Vítězem se v tomto srpnovém kole soutěže CZECH TOP SHOP stala společnost ALBI s prodejnou v pražském Obchodním centru Atrium Flora. Prodejna získala celkově 405 bodů. „Personál měl skvělý přehled o nabízeném zboží a měl také ochotu poradit a pomoci,“ říká porotce Jiří Hubka, obchodní ředitel CZ&SK společnosti ShowDown Displays.
Na druhém místě skončila prodejna Bibelot (prodejna OC Arkády Pankrác), třetí byla H&M (prodejna OC Harfa). Dále jsme hodnotili prodejny Coccinelle, Converse, DM Drogerie, Eiffel Optic, Grand Optical, Jasmín drogerie, Lindex a QUEENS FLAGSHIP STORE.
Nejsilnější stránkou hodnocených prodejen byla v srpnovém kole kategorie „Personál“. Naopak největší rezervy identifikovali naši porotci, stejně jako v minulých vlnách, v kategorii využití „POP“ reklamních nosičů.