On-line

Aktivita automobilových značek na Facebooku

Výkonnostní agentura Performics prostřednictvím vlastního nástroje SocialTools sledovala aktivitu vybraných automobilových značek na Facebooku. Ve své analýze se zaměřila na facebookové stránky značek Mercedes-Benz, Opel, BMW, Audi a Škoda.

Nejvíce fanoušků za období od 1. února do 19. března měly stránky Škoda, a to více než 214 000.

Facebookové stránky jednotlivých sledovaných automobilových značek jsou hodně navštěvované, jelikož jde o oblast, která zajímá většinu populace. Proto je zapotřebí, aby se značky i na sociálních sítích ukazovaly ve správném světle. Social media manageři těchto stránek mají neustálou práci s připravováním kvalitního obsahu, jelikož konkurence je opravdu velká. Nejvyšším počtem fanoušků se může pyšnit Škoda CZ s číslem 214 389, v těsném závěsu je BMW Česká republika s počtem fanoušků 204 170, následuje Audi Czech Republic (86 309 fanoušků), Mercedes-Benz Česká republika (47 558) a skupinu uzavírá Opel CZ (39 693 fanoušků).

Nejvíce příspěvků denně přidával Mercedes-Benz Česká republika

Dle studie agentury Performics nejvíce příspěvků denně ve sledovaném období přidávala automobilová značka Mercedes-Benz Česká republika, a to v průměru více než 112, průměrně 87 příspěvků denně pak publikovalo Audi Czech Republic, následované BMW Česká republika, Opel CZ a Škoda Česká republika.

Vůbec nejúspěšnější co do počtu likes byl promovaný status představující novou Škoda Vision X, který označilo „ líbí se mi“ více než 12 000 fanoušků.

Nejvíc lajkovaný post, který nebyl promovaný, patřil automobilové značce BMW Česká republika, kde komunikovali nekonečnou radost z jízdy na sněhu v modelu M760Li. Tento post získal od fanoušků stránky 980 „líbí se mi“.

Co je SocialTools a jak funguje?

SocialTools je patentovaná softwarová aplikace agentury Performics, která sleduje výkonnost a efektivitu vybraných stránek na Facebooku. SocialTools zpracovává jak základní metriky, jako je počet fanoušků, likes („líbí se mi“), komentářů či sociodemografický profil, tak metriky mapující aktivitu fanoušků a administrátorů FB stránek. Konkrétně tedy to, jak jsou aktivní na stránkách, o čem píší, jak často píší, co sdílejí apod. To vše ukazuje pro každou značku zvlášť nebo jako konkurenční srovnání mezi různými brandy.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!