Žvýkačky Airwaves vyšly vstříc přáním svých zákazníků a jako první přicházejí s dlouhotrvajícím chladivým efektem. Na trh uvádějí novinky Airwaves Cool Mint a Airwaves Cool Fruit. Kampaň, která má za úkol nové příchuti spotřebitelům představit, bude probíhat po celý srpen v obchodních řetězcích na českém i slovenském trhu.
Značka Airwaves společnosti Wrigley přichází s mrazivou revolucí v podobě nových příchutí dva roky po uvedení poslední novinky. Airwaves Cool Mint s mentolovou a mátovou příchutí nebo Airwaves Cool Fruit s příchutí pomeranče, citronu a máty budou zákazníky lákat na POS materiálech, které zahrnují stojany pro druhotné umístění, plakáty, regálové stoppery či woblery. Klíčový vizuál pracuje s motivem ledu a podtrhuje tím chladivý efekt nové chuti. Po dobu jednoho měsíce pak budou hostesky spotřebitelům rozdávat vzorky obou příchutí na vybraných prodejnách a místech, jako jsou městské parky nebo koupaliště.
Kampaň bude podpořena i na sociální síti Facebook: Airwaves Česko Slovensko, kde budou moci spotřebitelé zjistit aktuální informace.
Žvýkačky Airwaves jsou dostupné ve všech běžných obchodních sítích. Doporučená maloobchodní cena je 13,90 Kč.