V jedné úplně nové reklamě „Můj známý“ a v druhé, už známé reklamě „Veřejná sbírka“, radí banka lidem, ať svým chováním při výběru půjčky zbytečně nepřicházejí o peníze.
Lidé si totiž často berou půjčku u své hlavní banky, protože si myslí, že jako dlouholetí klienti u ní dostanou tu nejvýhodnější úrokovou sazbu a navíc na peníze nebudou dlouho čekat. Ve skutečnosti ale mohou být sazby u jiných bank výrazně nižší než u domovské banky a ani rychlost získání půjčky už není překážkou. Například u Air Bank může každý klient získat nízkou sazbu jen tím, že bude svou půjčku řádně splácet, a navíc dostane půjčku stejně rychle, jako by ji získal ve své stávající bance.
Právě na rychlost, s jakou může i nový klient získat u Air Bank půjčku, upozorňuje nový spot „MŮJ ZNÁMÝ“. Druhý televizní spot „VEŘEJNÁ SBÍRKA“, který se už na obrazovkách v minulosti objevil, se zaměřuje na důležitost porovnávání podmínek u půjček. Češi si už zvykli srovnávat na internetu ceny telefonů, praček nebo třeba i kosmetiky, u půjček si bohužel tento návyk ještě úplně neosvojili.