Prostřednictvím série televizních spotů má banka za cíl přiblížit divákům výhody běžného účtu ze tří oblastí: jednoduché a pohodlné placení, dokonalý přehled o penězích a získání více výhod, než kolik účet stojí.
Air Bank i nadále pokračuje v reklamním konceptu Dva světy se známou dvojicí bankéřů. Ti se tentokrát setkávají v zákulisí natáčení televizní reklamy.
První televizní spoty z nové reklamní série Zkuste si, jaké je to mít Air Bank na podporu výhod běžného účtu se zaměřují na absenci absurdních poplatků, úrok i na běžném účtu nebo slevy u vybraných partnerů v rámci programu Odměny za placení.
Celkový koncept kampaně banka promítne také v online reklamě. V oblasti kreativity spolupracovala Air Bank s agenturou McCANN. Média pro ni plánují a nakupují Médea a Mediatrix, v oblasti online to jsou agentury Acomware a Ogilvy (Performance Marketing).