Nové webové stránky navrhl designér Jan Košátko jakožto součást úsilí, které butik vyvinul v rámci celkového rebrandingu, a které už přineslo pozitivní efekty.
Během posledních několika měsíců prodejna Aglas na Petrském náměstí zaznamenala značný vzrůst počtu zákazníků, ve kterých vzbudil butik zájem, a to jak kolemjdoucích nakupujících, tak těch, kteří firmu a její specializaci na obory architektury a interiérového designu už znají. Tomu bezpochyby napomohlo celkové zlepšení ekonomické situace, o čemž svědčí skutečnost, že jsou lidé opět ochotni více investovat do luxusního zboží. Rebranding byl vytvořen speciálně aby zaujal široké rozpětí klientely prostřednictvím svých elegantních ale přitom jednoduchých propagačních materiálů, vizitek a živé interaktivní webové stránky, která evokuje pocit, jakoby jste byli v butiku samotném.
O rebrandingové kampani firmy Aglas, Karina Fisun, kreativní ředitelka Aglas furniture, řekla: „Jsme velmi šťastni, že se škála našich klientů rozšiřuje, a že lidé reagují na náš nový vzhled. Specializujeme se na luxusní nábytek, ano, ale také na kvalitní a funkční nábytek a doplňky – a to je něco, co můžeme využít všichni. V těchto rušných časech je velmi důležité si udělat volný čas a relaxovat, takže naše domovy by měly být navrženy tak, aby byl každý pokoj tak krásný a pohodlný, jak jen je to možné. Tým v Aglas furniture má zkušenosti a kvalifikaci splnit každý požadavek bez stresu a včas.”
Showroom Aglas furniture, jehož prostory mají přes 300 m2, má rozsáhlou nabídku pohovek, matrací a židlí, které si zákazníci mohou přijít vyzkoušet, všechny od předních značkových designérů z Velké Británie a Itálie. Aglas tým s potěšením nabídne individuální konzultace v showroomu zdarma a nebo přijde k zákazníkovi domů či do kanceláře, aby mu poradil se vším, od jídelních stolů a koberečků po pohovky a závěsy. Aglas nabízí doručení a instalaci kdekoli v Evropě.
– red –