Komunikaci virtuálního operátora SAZKAmobil a značky Milka, která je součástí nadnárodní společnosti Mondelēz International, Inc., nově zajišťují agentury PR.Konektor (člen Asociace Public Relations Agentur) a Konektor Social z komunikační skupiny Konektor.
Agentura PR.Konektor se společně se svou sesterskou společností Konektor Social nově stará o public relations aktivity virtuálního operátora SAZKAmobil v oblasti klasických, online a sociálních médií. Zaměřit se chce zejména na inovativní projekty a práci s influencery.
PR.Konektor a Konektor Social zároveň zajišťují vybrané komunikační aktivity SAZKA a. s. „Výběr PR.Konektoru a Konektor Social byl proto logickou volbou. Chceme využít symbiózy agenturního know how v oblasti klasických a online médií a zároveň plně zužitkovat potenciál komunikačních kanálů SAZKA a. s.,“ uvádí Pavel Kuhn, marketingový manažer SAZKAmobil.
Pražská public relations agentura PR.Konektor se svou sesterskou společností Konektor Social uspěla také ve výběrovém řízení na PR kampaň velkých čokolád značky MILKA, která je součástí nadnárodní společnosti Mondelēz International, Inc. „PR.Konektor nás v tendru nakonec přesvědčil, protože přišel s kreativním nápadem na kampaň, kterým se zapojíme do boje proti společenským předsudkům a stereotypům,“ říká Markéta Kristlová, brand manager MILKA CZ/SK, která projekt od počátku řídí.
Kampaň s názvem „I v drsňákovi probudí jemnost“ odstartuje v půlce srpna a kromě klasického PR v ní hrají důležitou roli sociální média, diskuzní fóra, influenceři a další. Projekt navazuje na celkovou image brandu, kterou vymezuje claim „Troufni si na jemnost.“
Za agenturu PR.Konektor vede kampaň Martina Harantová, Social Media Consultant z týmu Konektor Social. „Náš společný projekt poběží z velké části na poli on-line, ve spolupráci s našimi dodavateli vyvíjíme speciální aplikaci a microsite, které budou shromažďovat exkluzivní obsah určený široké veřejnosti a médiím,“ uvádí Martina Harantová.