V rámci vánoční komunikace navrhla reklamní agentura Wunderman pro svého klienta Komerční banku kampaň, která odstartovala na začátku prosince. Hlavním motivem vánoční kampaně jsou ilustrovaní kapři.
Vánoční komunikační kampaň agentury Wunderman pro Komerční banku byla spuštěna začátkem prosince. Jejím hlavním cílem je podpora image banky a komunikace na klienty v duchu claimu „Na partnerství záleží“.
Hlavním motivem celé kampaně jsou ilustrovaní kapři, z nichž každý je specifický svým jedinečným charakterem a vtipným vánočním přáním.
Kapří kampaň se objeví primárně na pobočkách a na plakátech v metru, využita bude také v rámci interní a B2B komunikace. Důležitou součástí kampaně je především speciálně připravená microsite www.kb.cz/vanoce, ze které mohou lidé emailem posílat nebo sdílet na Facebooku speciální vánoční „kapřání“ svým blízkým a známým.
Kapří koncept se před Vánoci objeví také ve speciální exekuci v kině Lucerna, jehož je Komerční banka generálním partnerem.