Společnost Technistone se od března stává novým klientem komunikační agentury FleishmanHillard. Agentura pro něj bude zajišťovat zejména produktovou a korporátní komunikaci v tradičních a online médiích a také na sociálních sítích.
Cílem společné kampaně je výrazně zvýšit povědomí českých spotřebitelů o technickém kameni, jeho vlastnostech a využití jako vysoce odolného, spolehlivého a designového materiálu pro kuchyňské desky, koupelnové obklady, dlažby.
„Jsme nadšeni tím, že můžeme pracovat pro značku Technistone, která pro nás představuje špičku v kvalitě i designu materiálů pro kuchyně, koupelny i další aplikace nejen v domácnostech, ale i v obchodních a průmyslových objektech,“ říká Radek Maršík, ředitel agentury FleishmanHillard. „Rádi využijeme našich dlouholetých zkušeností v sektorech developmentu, bydlení a vybavení domácnosti pro posílení pozice značky Technistone u českých spotřebitelů, a pro popularizaci technického kamene jako vysoce kvalitního a designového materiálu nejen do českých domácností.“