Společnost Douwe Egberts představuje aktuálně novou televizní image kampaň na ovocné čaje Pickwick, kterou vytvořila agentura Mark BBDO ve spolupráci s produkcí Eallin/Nomad.
„S agenturou Mark BBDO spolupracujeme dlouhodobě a spolu s jejím týmem jsme vyvinuli i komunikační koncept, který klade důraz na stěžejní atributy značky – bohatou ovocnou chuť a vůni čajů Pickwick,“ říká Marie Tolarová, brand manažerka ze společnosti Douwe Egberts.
V hlavní roli spotu se představí opět jahodová konvička, která se díky velké oblibě u spotřebitelů stala jedním z hlavních symbolů ovocných čajů Pickwick. „Věříme, že spot zaujme zejména svým zpracováním, kde prostřednictvím konvičky propojujeme reálné prostředí s magickým světem Pickwick,“ říká ke kampani Leon Sverdlin, creative planner Mark BBDO. Nová kampaň bude spuštěna tento měsíc a poběží v Česku i na Slovensku.