Červnová kampaň pojišťovny AEGON opět podporuje pohyb a zdravý životní styl. Součástí aktivit je outdoorová reklama na schodech metra či speciální výzva na Endomodo.
Pojišťovna AEGON se již dlouhodobě v komunikaci zaměřuje na podporu svého programu AEGON FIT, kterým motivuje k pohybu a zdravému životnímu stylu. Hlavním cílem červnové kampaně s hlavním sloganem Chytřejší pojištění pro ty, kdo nejsou líní na krok je především zvýšit povědomí o programu.
„Nejvýraznějším prvkem celé kampaně je outdoorová reklama na schodech pražského metra. Je umístěna celkem ve čtyřech stanicích – Vyšehrad, Florenc, Muzeum a Chodov. Upozorňuje na fyzické výhody chození po schodech a zdůrazňuje, že každý i zdánlivě rutinní pohyb má smysl,“ vysvětluje Martin Turek, ředitel marketingu pojišťovny AEGON.
V rámci aktivit je také realizována speciální výzva v aplikaci Endomondo – Challenge AEGON FIT. Navazuje na sérii úspěšných výzev, kterých se účastnilo průměrně sto běžců. Výherci červnové výzvy získají běžecký workshop s Milošem Škorpilem a dárky od společnosti ODLO.