On-line

AdTractive servíruje nejefektivnější reklamu: rich media

S rostoucí penetrací mobilních zařízení inzerenti přemýšlejí nad efektivitou svých kampaní. Nejčerstvější výzkum přesvědčivě ukázal, že reklamou, která dokáže zaujmout, jsou rich media.

Výzkum „Efekt rich media reklamy“ realizovala firma OMG Research. Testovaly se tři kampaně ve třech reklamních formátech: klasický internetový banner, tiskový inzerát a rich media reklama v tabletu.

Ve všech měřených parametrech rich media reklama dosáhla nejlepších výsledků: 80 % respondentů správně identifikovalo značku (tiskový inzerát 72,5 %, banner 65,3 %), u 49,7 % lidí reklama vyvolala zájem o další informace (print 12,8 %, online 8,8 %), ve 45,5 % případů by dotazovaný na základě reklamy produkt doporučil někomu dalšímu (tisk 9,3 %, banner 5,2 %) a velmi silný vliv má rich media reklama na nákupní chování – 48 % respondentů by přiměla ke koupi nebo vyzkoušení inzerovaného produktu (zatímco u tisku jen v 8,9 % případů, efekt banneru je dokonce jen 6,9 %).

Rich media reklamy použité v testu byly nasazeny v rámci služby AdTractive, což je společný produkt firem Crazy Tomato a User Technologies. „Formátu rich media v mobilním marketingu už dlouho věříme, výsledky výzkumu budou jistě důležitým argumentem pro inzertní zadavatele,“ říká Marek Kohút, produktový manažer Crazy Tomato.
„AdTractive je postaveno na několikaměsíčním vývoji a nejmodernějších webových a mobilních technologiích. Umožňuje flexibilní úpravy podle potřeb konkrétního vydavatele a typu monitoringu. Je to výborná ukázka výsledku spolupráce Crazy Tomato a User Technologies,“ říká Jan Beránek, šéf User Technologies.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!