AdActive od nového roku rozšíří portfolio zastupovaných webů o Deník.cz. Ten se tak stane jedničkou inzertního balíčku ZPRAVODAJSTVÍ.
Zpravodajský server Deník.cz provozuje vydavatelský koncern VLTAVA-LABE-PRESS, a.s. Jeho měsíční návštěvnost přesahuje 1,5 milionu reálných uživatelů. Deník.cz poskytuje zpravodajství z republikové úrovně, regionálních i okresních oblastí. Nabízí tak unikátní propojení různých úrovní zpravodajství, což jej činí v ČR naprosto ojedinělým projektem.
„Vybrali jsme si ke spolupráci mediazastupitelství AdActive, protože nás spojuje nejen podobný pohled na vývoj mediálního trhu, ale jsme také přesvědčeni, že společnými silami máme šanci bojovat o druhé místo v kategorii internetového zpravodajství. Za poslední tři roky nám meziročně přibývají desítky procent reálných uživatelů až na současných jeden a půl milionu. Spoluprací s AdActive věříme v adekvátní on-line výnosy. Myslím, že si vzájemně máme co nabídnout,“ říká Mgr. Jitka Bosáková, generální ředitelka a předsedkyně představenstva VLP.
AdActive bude Deník.cz zastupovat exkluzivně, stane se nejdůležitějším webem portfolia.
„Mediazastupitelství je živý organismus, neustále musíte počítat s velkými změnami. Tou nejvýznamnější je pro nás spolupráce s Deníkem. Kvalitní internetové zpravodajství je to nejlepší, čím jsme mohli naše portfolium obohatit,“ říká Jan Vobecký, ředitel AdActive.