METRO Cash & Carry (v ČR MAKRO Cash & Carry), jeden z největších retailerů na světě, spustil minulý týden svůj japonský web na nové platformě Sitecore. Japonsko je druhou zemí po České republice, které na tuto platformu přechází v rámci globálního projektu. Tento projekt, který nabídne klientovi široké marketingové využití a optimalizaci správy webu v celkových 28 zemích světa, má na starosti digitální agentura Actum.
Jednou z výhod nového japonského webu METRO Cash & Carry jsou široké možnosti personalizace obsahu webu a efektivnější získávání informací o návštěvníkovi webu. „Toto umožní klientovi lépe zacílit obsah na konkrétního zákazníka, a s tím je samozřejmě spojený vyšší profit pro klienta,“ říká Jan Havel, Managing Partner společnosti Actum. Přechod na Sitecore také umožní jednodušší a rychlejší správu japonského webu. „Nová platforma usnadňuje správu webu a minimalizuje například nutnost opakovaného zadávání stejné informace na více stránkách, jako je třeba v případě jiných CMS systémů.,“ dodává Havel.
Globální spolupráce společnosti METRO Cash & Carry s Actum probíhá už od roku 2013. Kromě projektu přechodu na novou platformu pomáhá Actum i s mnoha UX projekty apod.
Japonský web METRO Cash & Carry si můžete prohlédnout na: www.metro-cc.jp