Od září do listopadu poběží nová kampaň společnosti Active 24, jednoho z největších českých registrátorů domén. Kampaň má prostřednictvím billboardů a videí ještě více zviditelnit oblíbený portál Domény.cz. Ten se začátkem kampaně prošel redesignem s důrazem na doménovou edukaci.
Z průzkumů Active 24 vyplývá, že domény jsou pro většinu lidí spíše záhadou než samozřejmostí. A týká se to i živnostníků, pro které by přitom vlastní web na snadno zapamatovatelné doméně měl být jedním ze základních marketingových nástrojů. Druhou hlavní cílovou skupinou kampaně budou vedle podnikatelů i lidé aktivní na internetu, kteří nemají vlastní .cz doménu.
„I když mnoho lidí tuší, co je to doména, s pořízením vlastní často zbytečně váhají. Bojí se totiž, že je doména příliš drahá nebo že by nezvládli web na vlastní doméně provozovat či netuší, že na doméně mohou mít originální e-mailové adresy. A i ti pokročilejší mají často problém vybrat správnou doménu. Z těchto východisek vychází naše nová kampaň,“ vysvětluje František Grunt, marketingový ředitel Active 24.
Oblíbený portál Domény.cz, který Active 24 provozuje, tak prošel před začátkem kampaně redesignem. Na titulní stránce se návštěvníci dozví odpovědi na nejčastější otázky typu „k čemu je dobrá doména“ či „jak doménu správně vybrat“. K edukaci potenciálních zákazníků slouží především videospoty, které na tyto otázky odpovídají. Hlavní roli si v nich zahrál Milan Němec, známý např. z populárního seriálu Vyprávěj.
Povědomí o portálu Domény.cz má pak zvýšit kampaň, která poběží od září do listopadu 2013. Hlavním nosičem budou billboardy, dále pak Active 24 využije videoreklamu na YouTube, promované posty, bannery na Facebooku a PPC reklamu ve vyhledávačích. „Cílem je učinit z Domény.cz první volbu pro všechny, kteří uvažují o registraci vlastní domény a chtějí se dozvědět více o tom, co je s tímto krokem spojené,“ uzavírá František Grunt.
– red –