Reklama

Drogerie ROSSMANN využila pro svou kampaň první CGI reklamu

Síť drogerií ROSSMANN, která letos slaví 30. výročí svého působení na českém trhu, pro svou kampaň 1+1 na dekorativní kosmetiku, jenž v červnu proběhla v prodejně drogerie na Václavském náměstí, využila k oslovení zákazníků vůbec poprvé CGI reklamu

Na střeše sousední budovy prodejny se tak objevil gigantický lak na nehty, ze kterého se dolů na chodník postupně vylévá jeho obsah a v pozadí se objevuje nápis upozorňující na právě probíhající akci. Kampaň se z pohledu zásahu a lajků stala jednou z nejúspěšnějších v historii firmy. 

„CGI kampaň jsme v naší komunikaci zkoušeli poprvé. Naše prodejna v Praze na Václavském náměstí č. p. 26 je rekordním počtem výrobků na jedné prodejně, prodejní plochou rozdělenou do tří pater a originálním vybavením svým způsobem jedinečná. Pro naši velmi oblíbenou akci 1 + 1 zdarma na dekorativní kosmetiku, jež probíhala právě zde, jsme proto zvolili tento originální způsob komunikace. Evidentně se toto spojení velmi dobře povedlo a naše první CGI reklama zafungovala skvěle. A to nejen z pohledu awareness, ale i z pohledu trafficu,“ komentuje Marcela Syrovátková, vedoucí marketingového oddělení ROSSMANN.

Čtěte také

  1. Mice manager junior (m/ž)
    Brno
  2. Podpora projektů na sociálních sítí - internet a sociální média
    Mladá Boleslav | 40000 - 45000 Kč za měsíc
  3. Referent marketingu (M/Ž) - emailing
    Mukařov | 35000 Kč za měsíc
  4. Tiskař (M/Ž)
    Břeclav
  5. Produktový koordinátor s AJ
    Okres Tábor
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!