Věrnostní program Globus Bonus se s koncem května změnil na Můj Globus. Svým věrným zákazníkům může ušetřit významné částky. Viditelné to bude už z letáků hypermarketů Globus, které budou nově uvádět vedle akčních cen i nižší ceny věrnostní.
Přes 60 procent nákupů je v Globusu učiněno s věrnostní kartou, jeho věrnostní program využívá více než 800 000 zákazníků. A i přes to, že toto číslo stále roste, přistoupil po 11 letech Globus k jeho vylepšení, aby obstál u náročných zákazníků i do budoucna. „Z věrnostního programu Globus Bonus se stává Můj Globus a pro všechny jeho členy je nakupování u nás ještě výhodnější a přehlednější. Věrní zákazníci budou moct nakoupit desítky až stovky produktů levněji a budou mít také slevy „šité na míru,“ aby pro ně byly skutečným přínosem. Navíc nad rámec slev může každý zákazník využít odměny za různé objemy nákupů jak v hypermarketu, tak v Restauraci, Café nebo na čerpací stanici Globus,“ řekla Aneta Turnovská, tisková mluvčí Globus s tím, že nový věrnostní program zohlední bezezbytku dosud nasbírané platné body každého zákazníka.
Vylepšení se dočkal i samotný vzhled plastové karty, kterou si v případě zájmu budou moci vyměnit i stávající členové. Její výměna však pro plnohodnotné využívání všech výhod programu nezbytná není.
Název Můj Globus doposud nesla mobilní aplikace, s níž si zákazníci zvykli plánovat nákupy a skenovat zboží, aby nemuseli procházet skrze klasické pokladny. Jelikož se název dobře vžil, rozšiřuje se i na nový věrnostní systém. Na Můj Globus současně navazuje pojmenování řady věrnostních benefitů, které budou názvem definovat charakter úspory. Zákazníci se tak budou setkávat běžně s označením jako „Moje nejvýhodnější cena“, „Moje slevové kupóny“ a „Moje sbírání odměn.“
Grafika celého nového věrnostního programu Můj Globus je barevně odlehčená a zároveň koresponduje s celkovou vizuální identitou Globusu. Komunikace věrnostního programu se počínaje květnem prolne napříč komunikačními kanály. „Lidé se s novým věrnostním programem Můj Globus setkají v mobilní aplikaci, letácích, na sociálních sítích, v inovovaných TV spotech a na billboardech. Věrnostní program také budeme silněji komunikovat na prodejní ploše,“ řekla Aneta Turnovská.