Branding

Birell přichází s kompletní změnou designu

Po uvedení nové řady Birell Active, kdy bylo poprvé představeno ochucené nealkoholické pivo s přidaným kofeinem, teď přichází kompletní změna designu obalů a všech materiálů reprezentujících značku. V nové moderní vizuální identitě se ještě více odráží svěžest nápojů a kvalita ingrediencí

Nový design obalů získá během dubna a května i kompletní stávající portfolio oblíbených nápojů značky Birell zahrnující ochucené i neochucené varianty nealkoholického piva. Součástí změny je i úprava loga Birell, které všechny produktové řady i komunikační aktivity značky spojuje.  

„V posledních letech značka Birell velmi rychle roste a nabízí každý rok nové příchutě a varianty. Proto jsme se rozhodli novým atraktivním designem obalů vizuálně sjednotit jednotlivé řady našich nápojů a zároveň vypíchnout skvělý obsah. U nealko radlerů reprezentuje moderní a prémiový design šťavnatost a svěžest. Neochucené varianty zase výrazněji znázorňují některé použité suroviny, tedy ječmen a chmel té nejvyšší kvality. Pod značkou Birell spotřebitelé najdou stále ta stejná prvotřídní nealkoholická piva a radlery plné osvěžující ovocné chuti, na které jsou zvyklí a které milují, jen v novém atraktivním kabátu,“ vysvětluje Oliver Jáchymovský, Senior Brand Manager značky Birell.

Se změnou designu dochází také ke změnám v balení. Birell sjednocuje nabídku tak, aby většina nápojů byla k dispozici v praktických plechovkách. Neochucené varianty Birell IPA a Birell Za studena chmelený tak budou k dostání již pouze v plechovce. Birell Světlý a Birell Polotmavý budou nadále dostupné i ve skle.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!