BILLA trvale sníží po celém Česku ceny u vybraných výrobků. Zákazníci pocítí toto opatření u většiny základních potravin a spotřebního zboží. Řetězec bude o zlevněném zboží informovat v letácích, televizních spotech, na svých webových stránkách i v mobilní aplikaci.
Obchodní řetězec BILLA chce vyjít vstříc všem zákazníkům, kteří se v poslední době potýkají s dopady inflace. „Víme, že české domácnosti musely v poslední době kvůli rostoucí inflaci více přemýšlet o tom, kolik utratí za potraviny a nepotravinové zboží. Chceme jim proto situaci alespoň trochu ulehčit, a proto spouštíme kampaň na snížení cen vybraných výrobků privátních značek. Naši zákazníci si tak mohou i nadále užívat špičkových výrobků BILLA za nyní ještě nižší ceny,“ říká Lucie Průšová, vedoucí marketingu společnosti BILLA ČR.
Ceny klesnou od poloviny dubna u zboží privátních značek, u nichž řetězec dlouhodobě garantuje vysokou kvalitu a poměr ceny a kvality. Jedná se především o masné výrobky Clever, BILLA, BILLA Bio a Vocílka. Výrobky privátních značek jsou snadno rozpoznatelné. V prodejnách budou zvláště zvýrazněny, což zákazníkům usnadní výběr toho, co si koupí.
Řetězec BILLA sníží ceny základních potravin, jako jsou masné a mléčné výrobky, uzeniny, luštěniny a vybrané nápoje. Opatření se dotkne také některého zboží denní potřeby – kuchyňských utěrek, toaletního papíru nebo kapesníků. Zlevněny budou také vybrané pamlsky pro domácí zvířata.
Trvalé snížení cen u vybraných výrobků se přidává k mnohým akčním slevám na brandové výrobky a výrobky privátních značek, které BILLA ve svých prodejnách nabízí každý týden po celé republice.