Na všech čerpacích stanicích OMV v České republice probíhá až do 11. prosince předvánoční spotřebitelská akce ve spolupráci s populárním výrobcem dětských stavebnic Playmobil.
Prostřednictvím propojení akce s novým věrnostním klubem motivuje OMV zákazníky k aktivnímu využívání své aplikace OMV MyStation.
Členové klubu mají ve spotřebitelské akci po nasbírání šesti digitálních samolepek stejné výhody, jako nečlenové klubu po nasbírání dvojnásobného počtu.
Postavičky a stavebnice Playmobil mohou zákazníci po nasbírání příslušného počtu samolepek získat se slevou až 50 % nebo zcela zdarma. Za načerpání pohonných hmot či nákup zboží a služeb na čerpacích stanicích OMV v hodnotě 500 Kč* získává každý zákazník jednu samolepku. Po nasbírání šesti, respektive dvanácti samolepek může zákazník získat jednu z 12 různých odměn Playmobil dle výběru. Uživatelé věrnostní aplikace MyStation obdrží digitální samolepky přímo do svého telefonu a na všechny formy odměn jim stačí shromáždit samolepek šest. Kromě toho mohou získat produkty Playmobil jen za své nasbírané věrnostní body.
„Jako prémiová síť čerpacích stanic realizujeme naše spotřebitelské akce vždy s velmi atraktivními partnery. Jsme přesvědčeni, že spolupráce s Playmobil naše zákazníky v předvánočním období osloví a očekáváme velký zájem. Novou akci vnímáme také jako další pozvánku zákazníků k registraci do našeho nového věrnostního klubu, v němž mohou čerpat průběžně velké množství dalších výhod. Proto jsme se rozhodli členům našeho klubu OMV MyStation nabídnout výrazně lepší podmínky,“ říká Michal Janda, marketingový manažer společnosti OMV Česká republika.