McDonald’s zve na ještě neodolatelnější burgery novou originální kampaní. Ta se promítne ve všech komunikačních kanálech, včetně českých a slovenských televizních stanic. Jejím prostřednictvím láká pravidelné i příležitostné zákazníky k ochutnání burgerů připravených vylepšenými procesy přípravy.
Novou kampaní představuje společnost McDonald’s vylepšené procesy v přípravě hovězích burgerů, díky nimž jsou její ikony ještě chutnější, šťavnatější a neodolatelnější než dříve. Třicetivteřinový televizní spot, v němž v hlavní roli účinkuje zvídavá labuť toužící poznat, co že je to za změny s legendárním burgerem Big Mac, běží na hlavních komerčních televizních kanálech. „Věříme, že díky originálnímu příběhu a výrazné hudbě složené přímo pro tento spot, přitáhneme daleko větší pozornost široké veřejnosti, než kdybychom komunikovali čistě produktově. Naším cílem je vzbudit zájem lidí, především našich příležitostných hostů, a dát jim důvod přijít naše vylepšené produkty vyzkoušet a sami se přesvědčit, že jsou opravdu chutnější a šťavnatější, než si třeba pamatují z poslední návštěvy,“ říká marketingový ředitel společnosti McDonald’s Martin Troup.
Novou kampaní zve McDonald’s na hovězí burgery z klasické nabídky a zákazníkům slibuje překvapení v podobě nadýchanější žemle, ještě šťavnatějšího masa díky novému způsobu grilování, cibulku karamelizovanou přímo na grilu nebo většího množství omáčky v případě Big Macu.
Image kampaň bude doplněna také produktovou komunikací především na OOH nosičích a v digitálu, chybět nebude ani PR. Navíc během této kampaně mohou hosté ochutnat produktovou novinku Triple Cheeseburger exkluzivně uvedenou v aplikaci McDonald’s. Nejnovější spot pochází z dílny agentury DDB, která pro společnost McDonald’s tvoří kampaně již několik let. Natáčení spotu se ujalo režisérské duo Wolfberg. O komunikaci na sociálních sítích se postará agentura Follow Bubble, PR komunikaci řídí společnost MSL a nákup médií zajišťuje agentura OMD.