V nejnovější reklamě Emirates se objevila letuška na špičce nejvyšší budovy světa Burdž Chalífy a stala se tak jednou z mála osob, která měla možnost si tento zážitek vyzkoušet. Na vrcholu Burdž Chalífy tyčící se 828 metrů nad zemí se v minulosti postavili také Tom Cruise nebo korunní princ Dubaje nebo Jeho Výsost šejk Hamdan bin Mohammed bin Rashid Al Maktoum.
Ve třicetivteřinovém klipu inspirovaný klasickou scénkou z oblíbeného vánočního hitu Láska nebeská z roku 2003 drží letuška v ruce cedule, kterými vyznává radost, že se Emiráty dostaly do oranžové skupiny na britském cestovním semaforu. Kamera začíná záběrem zblízka na letušku a po chvíli publikum zjistí, že stojí na samém vrcholu Burdž Chalífy postavené společností Emaar a za ní se rozpíná panoramatický výhled na Dubaj.
„U Emirates se vždy snažíme posouvat hranice kupředu, ať již jde o naše služby a produkty, nebo právě reklamu. Klid a jistotu, kterou vidíte u palubní průvodčí v naší reklamě, je ztělesněním našeho týmu, který se stará o bezpečnost a pohodlí našich zákazníků. Jsme hrdí na to, že patříme mezi několik vybraných, kterým umožnila společnost Emaar natáčet na vrchu Burdž Chalífy a zároveň jsme pyšnější na to, že jsme mohli takto ukázat naše krásné město Dubaj,“ řekl Sir Tim Clark, prezident společnosti Emirates.
Reklama byla natočená bez zeleného pozadí a speciálních efektů na 1,2 metrech ve výšce 828 metrech nad zemí. Je výsledkem důsledné přípravy a zkoušek za přísného bezpečnostního protokolu. Přestože oslovily aerolinky svůj palubní tým a byli zde zájemci z vlastních řad, rozhodla se společnost obsadit profesionální skydiverku, aby byla zajištěna maximální bezpečnost během natáčení.
Bezpečnost byla naprostou prioritou během celého natáčení, v horní části byla velmi dobře připevněná platforma, na které stála hlavní aktérka. Ta byla mimo jiné připevněná k tyči a dalšími dvěma body skrz skrytý postroj pod uniformou Emirates.
Natáčení začalo při východu slunce, tým včetně kaskadérky vyšplhat na vrchol budovy ještě před východem slunce, cesta na vrchol trvala hodinu a patnáct minut ze 160. patra Burdž Chalífy. Natáčení zabralo zhruba 5 hodin, natáčelo se jediným dronem. Jedná se o jednu z reklam, které byly natočeny v nejvyšší poloze vůbec, spolupracoval na něm interní tým Emirates společně s agenturou Prime Production AMG se sídlem v Dubaji.