Sportovní značka PUMA a její ambasador Neymar Jr. představují novinku Wild Rider inspirovanou pohybem a divokým tempem městského života. Stejně jako Neymar chce i Wild Rider jít vpřed, dál a být rychlejší.
„Jako milovník streetwearu jsem byl nadšený, že si mě PUMA vybrala také pro komunikaci produktů za hranicí fotbalového hřiště. Divokého jezdce nesundáš – já nosím Wild Ridera nonstop!“ řekl o nových teniskách Neymar Jr.
Českou tváří kampaně pro botu Wild Rider se stal Ben Cristovao, populární zpěvák, bjj fighter a zástupce ČR v letošním ročníku pěvecké soutěže Eurovize známý svou láskou k streestyle módě. U příležitosti představení novinky PUMA s Benem připravila TikTikovou taneční výzvu.
Značka PUMA připravila v České republice ve spolupráci s Benem interaktivní kampaň na zpěvákově TikToku, kde mohou followers přijmout taneční výzvu a pomocí funkce Duets si s ním zatancovat na Benovu novou písničku Omaga, která zazněla i na Eurovision Contest. PUMA výzvu zveřejní také na svých kanálech a profilech dalších influencerů. Launch nové boty Wild Rider na českém trhu bude podpořen inzercí, PR aktivitami nebo soutěžemi o produkty.
Novinka Wild Rider Rollin‘ přináší do rodiny produktů Rider zcela nový rozměr se svěžími vrstvami materiálu a futuristickými kruhy v mezipodešvi, a hraje si tak s futro stylem značky PUMA. Prémiový design boty spojující motivy z minulosti i budoucnosti, využil prvky z modelu Rider OG a atletických treter z 90. let.