Pražská Zaraguza připravila pro značku Ahmad Tea společnosti Al-Namura již druhou televizní kampaň v řadě. V roce 2019 se Ahmad Tea poprvé představil na českém trhu vlastní kreativou. Jednalo se o příběh skupiny odborníků Ahmad Tea, kteří vybírají jen ty nejlepší ingredience pro své čaje.
Kampaň pro rok 2021 sestává ze dvou dvaceti vteřinových televizních spotů a doprovodných on-line formátů. Nová kampaň dramatizuje čajové rituály a je podepsána claimem: „Vy máte své rituály, my k nim máme ten správný čaj.“ Prim však nehrají rituály Ahmad odborníků, ale rituály, které má při pití čaje každý z nás. Produktově se komunikace zaměřuje na novinku v portfoliu – chutné funkční čaje.
Produkci spotů zajistilo produkční studio DARQ Studio. Za finální podobou spotů pak stojí režisér Adam Vopička a kameraman Radim Střelka.
„Díky prověřené, kvalitní spolupráci a zároveň i vysoké úrovni kreativních řešení jsme se rozhodli naši spolupráci s agenturou Zaraguza nově rozšířit také o značku Big Shock!.“ dodává Jiří Šimek, Executive Director Al-Namury.