Generali Česká pojišťovna spouští nový komunikační koncept RED. První kampaní nového konceptu je REDITUDE. Cílem je představit hodnoty a strategii značky. REDITUDE prezentuje pojišťovnu jako celoživotního partnera, který klade důraz na empatii, péči, jednoduchost a inovace.
A právě na jednoduchost a inovace se zaměřuje první verze TV spotu.
Ústředním atributem nového komunikačního konceptu RED i kampaně REDITUDE je sytě červená barva. Ta je spojována s empatií, ale i s pozitivní energií, a vyjadřuje tak přístup pojišťovny. Následným spojením anglických slov “red” a “attitude” (červený přístup) vznikla první reklamní kampaň REDITUDE. Nový komunikační koncept pak představuje i zcela nový claim S NÁMI V TOM NEJSTE SAMI.
Kampaň REDITUDE odstartovala začátkem listopadu na TV Prima a TV Nova a na sociálních sítích. Následovat budou bannery a videa v on-line médiích, kampaň se objeví i v ulicích krajských měst, v obchodních centrech po celé ČR a v pražském metru.