Česká online služba poskytující rozvoz jídla a potravin Dáme jídlo navazuje na svou současnou komunikační linku „Dělejte to, co právě teď chcete“ a rozehrává další myšlenku, která si klade za cíl šetřit čas svých zákazníků.
„Každý z nás někdy cítí nedostatek času. Říká se, že čas si nelze koupit. Ale prostřednictvím Dáme jídlo lidé čas získávají. To nám i zákazníci nejčastěji odpovídají ve výzkumech. A má-li člověk více času, je šťastnější. Lidé tedy chtějí čas na vše, na co mají chuť – na rodinu, přátele, práci, rande, zábavu, cokoliv je jim blízké. Případně někdy se jim prostě jen nechce vařit, chtějí odpočívat a chtějí, aby se o jídlo či nákup postaral někdo za ně,“ popisuje hlavní myšlenku kampaně marketingový ředitel Dáme jídlo Břetislav Stromko.
Řešení má být snadné, rychlé a dostupné ve všech krajích republiky. Základem služby samozřejmě zůstává nejlepší zákaznická zkušenost, pestrá nabídka restaurací a chutí s doručením maximálně do 30 minut. Nicméně ušetřený čas přinese zákazníkům Dáme jídlo více radosti a spokojenosti. Získají tak doslova „Porci života navíc“. A právě nový reklamní spot vypráví nejrůznější příběhy ve formátu, který není pro televizi úplně běžný. Díky tomu zobrazuje jednoduchým a hravým způsobem více situací, více prožitků a více svobody napříč všemi cílovými skupinami. Dohromady vzniklo 20 krátkých příběhů, které představují svět Dáme jídlo a jeho zákazníků. Tento přístup se také navíc promítá do firemní kultury společnosti Dáme jídlo, ve které se dbá na správný work-life balance, důvěru, volnost a široké možnosti rozvoje a vzdělávání.
Kreativní myšlenku kampaně propíše Dáme jídlo do všech svých komunikačních kanálů včetně těch méně tradičních jako blog a podcasty a na TV obrazovkách ji uvidíme minimálně do konce tohoto roku. Kampaň vznikla spoluprací marketingového týmu Dáme jídlo a kreativní agentury Konektor.