Nejen oblíbené Sunárek kapsičky, ale také sušenky a snacky či cereální kaše pro děti najdete v regálech postupně v novém obale pod značkou Sunar. Mění se však pouze jejich obal. Složení a chuť produktů zůstávají stejné.
Jako první najdete na pultech obnovené Sunar ovocné kapsičky, dětské snacky, sušenky a instantní nápoje. Rebranding zbylých produktů bude pokračovat postupně do konce roku 2020.
A proč tomu tak je? „V první řadě jsme cítili potřebu vývoje a modernizace, které by lépe vyhovovaly současným zákazníkům, tedy maminkám. Dalším důvodem bylo spojení značky Sunar a Sunárek pod jednu silnou značku Sunar, která se stává odborníkem na výživu pro děti od narození až po předškolní věk,“ říká Iva Fruniová, Sr. Category Manager Baby Todler Food CR&SR, Hero Czech and Slovakia, a dodává: „Díky tomuto spojení značek Sunar a Sunárek jsme v Česku jednička na trhu s dětskou výživou.“
Nový design vychází ze základní oranžové barvy, která je pro značku Sunar příznačná, stejně jako logo v horní části obalu. Bílá barva ve spodní části vyjadřuje čistotu a naturálnost produktů Sunar. Design je též doplněný o hravý element tvářiček na ovoci a jiných ingrediencích, který upoutá pozornost a zabaví děti.