Členové PR Klubu si po roce zvolili nové vedení. V roli předsedy bude pokračovat stávající šéf sdružení Pavel Vlček, místopředsedkyní je nově Jana Karasová, mluvčí Air Bank. Členskou základnu aktuálně tvoří rekordních 211 komunikačních profesionálu.
V pětičlenném Výkonném výboru nově usedne Patricie Šedivá, manažerka externí komunikace Coca-Cola. Pokračovat v něm nadále budou Jana Náchodská, tisková mluvčí Agentury pro podnikání a inovace, a Jan Osúch, PR ředitel Travel Advance, který se věnuje propagaci Dubaje ve střední Evropě.
Členové v rámci shromáždění ocenili úspěchy organizace v uplynulém roce, zejména rekordní nárůst členské základny PR Klubu na současných 211 lidí, a historický úspěch oborové soutěže Zlatý středník, který registroval přes 400 projektů. Soutěž navíc poprvé v historii hodnotila i projekty ze Slovenska.
„Velmi si vážím toho, že mohu společně s kolegy pokračovat v práci pro komunitu profesionálů v oboru komunikace a public relations. PR Klub jako profesní asociace hájí zájmy více než dvou set členů, z nichž většinu tvoří zadavatelé na pozicích ředitelů či manažerů komunikace a vnějších vztahů, tiskoví mluvčí a další experti na oblast PR, například z řad majitelů či seniorních manažerů PR agentur,” říká předseda klubu Pavel Vlček.
„Jako organizace sdružující primárně zadavatele budeme ještě intenzivněji spolupracovat s majiteli a vedením agentur poskytujících služby v oblasti komunikace. Cílem je, aby na jedné straně zadavatelé měli lepší přehled o nabídce, zkušenostech a schopnostech agentur, a na straně druhé, aby agentury získaly mnohem lepší přehled o potřebách zadavatelů,“ doplňuje Vlček.
Členská základna na shromáždění ocenila i novinku uplynulého roku, spuštění PR webinářů, které doplnily portfolio akcí klubu, a zároveň pomohly překlenout období koronavirové krize. Šestice on-line setkání a odborné diskuse se v době pandemie pravidelně účastnilo několik desítek lidí.