Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc duben se stala realizace Dvoupaletí Velikonoce Globus 2020. V tomto měsíci bylo přihlášeno 10 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.
V tomto soutěžním kole získala vítězství velmi těsně kampaň Dvoupaletí VELIKONOCE GLOBUS 2020. Tato kampaň, která za POS materiály použila dvoupaletové vystavení, probíhala v řetězci Globus v období 16.3. – 12.4.2020. Zadavatelem realizace a klientem byla společnost Nestlé Česko s.r.o. Kreativní agenturou a realizátorem byla společnost Authentica s.r.o.
Tato realizace, která získala od odborné poroty celkovou známku 7,27 bodů z maxima 10 bodů, zvítězila s těsným náskokem 0,07 bodu. V kategorii kreativního zpracování obdržela vítězná realizace 7,0 bodů, v kritériu celkové produkční provedení získala realizace ohodnocení 7,0. V potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje přidělili porotci této realizaci 7,8 bodu.
Dubnové realizace hodnotila porota opět v počtu pěti osob. Jmenovitě se jednalo o následující osoby:
JUDr. Petr Majerik – ex ředitel několika mediálních agentur, zástupce Vysoké školy kreativní komunikace, konzultant pro marketing a media, doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. – prezidentka České marketingové společnosti (ČMS) a nezávislá poradkyně pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu, Milan Drozen – ředitel skupiny reklamních agentur CZECH PROMOTION, člen AKA, Václav Koukolíček, Manažer externí komunikace společnosti TESCO Stores ČR za maloobchodní řetězce a Ing. Alexandr Stojčev – společnost Momentum Czech Republic, nominovaný za Aktivační agentury AKA.
„Výrazný velikonoční ostrůvek zaujme hlavně děti, vhodné spojení s produktem,“ zhodnotila vítěznou realizaci Jirka Vysekalová, prezidentka České marketingové společnosti.
„Hezké, hravé, skvělé propojení produktu s velikonoční sezonou,“ uvádí Václav Koukolíček ze společnosti TESCO Stores ČR. „Určitě má velký potenciál upoutat na prodejní ploše. Líbí se mi, že je to bez zbytečného textu, produkt je dostatečně známý a není třeba si pomáhat nějakou marketingovou berličkou.“
„Vysoký stop efekt a „nutnost“ koupit něco sladkého jistě splní svůj cíl,“ zamýšlí se nad vítěznou realizací Alexandr Stojčev ze společnosti Momentum Czech Republic. „Nějaký hlubší zážitek to ve mně ale nezanechá.“
„Až na možná trochu komplikované doplňování zboží a problematický přístup k němu se jedná o funkční poutač. Velmi zdařilá grafika,“ říká Milan Drozen, ředitel skupiny reklamních agentur CZECH PROMOTION.