Marketing

D.A.S. rozšiřuje své marketingové aktivity

Pojišťovna právní ochrany D.A.S. Rechtsschutz slaví na českém trhu 25 let, a rozšiřuje své marketingové aktivity v oblasti TV sponzoringu a rádia, ale především v online prostředí. V rámci komunikace poukazuje na koncept D.A.S., představující nabídku pojištění, při němž starost o vyřízení sporů běžného života převezme právník.

Česká pobočka D.A.S. pokračuje ve vizuálu animace, která se po čase ukázala jako dobrá volba. “Vizuál animace je autentický a díky tomu nás odlišuje. Zároveň je přímočarý a dobře se na něm představuje absurdita situací, které nás mohou v našem každodenním životě potkat,” říká Markéta Myšinská, Marketingová manažerka D.A.S. pojišťovny právní ochrany.

Tento styl se díky hravosti rovněž osvědčil na sociálních sítích a v digitálním prostředí obecně. Ve spolupráci s agenturou Evision vznikají příspěvky a online reklamy reagující na aktuální dění – ať už na situaci kolem koronaviru nebo třeba Velikonoce. “Od začátku roku jsme změnili naši komunikační linku a přinášíme personalizovaná sdělení naší cílové skupině. Implementovali jsme řadu novinek a propojili on-line a off-line komunikaci, abychom byli pro naše klienty více čitelní,“ doplňuje Irena Terichová, Specialistka digitální komunikace D.A.S. pojišťovny právní ochrany.

Součástí nových aktivit jsou tři animovaná videa znázorňující situace, které D.A.S. pomáhá svým klientům řešit. “Video jsme vytvářeli za účelem edukace nenásilnou formou. Původně se jednalo o jedno video vysvětlující naše produkty, to však bylo pro TV sponzoring i digital příliš dlouhé, a tak jsme se rozhodli rozdělit jej na jednotlivé situace a ukázat na nich, s čím našim klientům pomáháme. Kreativní myšlenka kampaně je pak na naší straně,” dodává Myšinská.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!