Společnost v rámci zrychlení nákupního procesu nově svým zákazníkům poskytuje poradentství přes zákaznické linky spojené se sociální sítí WhatsApp. Zákazník, který se nemůže z jakéhokoliv důvodu dostavit do prodejny osobně, se díky ní může přímo spojit s manažerem vybrané prodejny, získat informace o žádaném produktu a uskutečnit nákup na dálku.
Značka motivuje hobby kuchaře také na Instagramu, a to s kampaní #vartedomavklidu. Soudržnost svojí komunity tak posouvá ještě o příčku výše.
„Kromě bohatého výběru produktů z celé nabídky Potten & Pannen – Staněk zákazníkům ráda nabídnu i svou odbornou znalost a zodpovím veškeré jejich dotazy. Přes WhatsApp si s nimi sjednám on-line schůzku, kde jim ukážu nebo nafotím produkty a doporučím související doplňky,“ říká Marcela Paťhová, manažerka pražské prodejny na Újezdě, která pro společnost pracuje již 19 let.
Přes sociální sítě WhatsApp se kdokoliv může připojit ke komunitě, kde značka zveřejňuje aktuální trendy, nejnovější kolekce a tipy na vaření z prostředí domova. Na Instagramu, Facebooku a YouTube můžou zákazníci také sledovat inspiraci v podobě zajímavých receptů nejen od vyhlášených kuchařů z Gourmet Academy. Zapojit se lidé také mohou do kulinářské výzvy a pochlubit se se svými kuchařskými dovednostmi, a to pomocí přidání hashtagu #vartedomavklidu k jejich příspěvku.