Pozitivní čísla přinesl rok 2019 pro OC Šestka sídlící v pražské Ruzyni. Návštěvnost se v meziročním srovnání zvýšila o celých 20 %. Dvouciferně stouply také tržby. Obsazenost poskočila o 20 nových obchodů, služeb a restaurací, a díky tomu dosahuje aktuálních 95 %.
Téměř dvojnásobně se rozšířila kapacita modernizovaného foodcourtu. To vše jsou výsledky práce nového majitele centra a jeho týmu.
„Chtěla bych poděkovat předchozí agentuře Community s.r.o. za spolupráci, i díky ní se nám podařilo dosáhnout těchto výsledků. Rok 2019 byl pro OC Šestka přelomový. Velkou novinkou je také prosincové spuštění nájezdové rampy, která teď zákazníky mnohem rychleji a komfortněji dovede na střechu i do krytého parkingu. I letos nás čekají velké výzvy, doufáme, že nám AMI pomůže udržet nastavený kurs. Cílem bude ukázat veřejnosti, že je tu „nová“ a lepší Šestka,“ říká Michaela Němcová, ředitelka centra.
AMI Communications má v oblasti spolupráce s retailovými klienty bohaté zkušenosti. „Obchodní sektor se považuje z hlediska PR za jeden z nejpřitažlivějších. V této sféře je nesmírně důležité být pořád v obraze, zůstat kreativní a věnovat se při tvorbě strategií i sebemenším detailům. Zároveň je to i velmi atraktivní obchodní segment, a proto se na spolupráci s obchodním centrem Šestka velmi těšíme,“ říká Andrej Bosanac, Account Director AMI Communications.