Agentura Isobar ze skupiny Dentsu Aegis Network připravila komunikační strategii a kampaň pro novou módní značku César&Charles, která na přelomu roku vstoupila na český trh. Ústředním motivem kampaně je fashion filmem The Mythos.
Mythos je fiktivní příběh o vzniku značky plný surrealistických výjevů. Společně s agentoru ho vytvořila produkční společnost Armada Films.
Režisér Matyáš Fara o filmu říká: „Mythos je naší interpretací mytického původu značky. Bratři César a Charles jsou dva válečníci, průkopníci nového stylu, kteří se nebojí narušit status quo a vyzvat na souboj samotné bohy.“
Značka César&Charles je podle kreativního ředitele Isobaru Pavla Flégla určená především těm, kteří se nebojí být jiní. „Film jsme natočili v KC Eden a v ponurém prostředí přilehlých vršovických sídlišť. Děj je metafora pro archetypizovanou společnost současnosti. César&Charles je značka pro ty, kdo se chtějí odlišit a kdo se nebojí ukázat svůj názor. Stejně jako naši hlavní hrdinové.“ dodal Flégl.
Komunikaci odstartovala již začátkem prosince 2019 teaserová část. V ulicích Prahy a na sociálních sítích se objevily vizuály doplněné žlutočervenou páskou s logem značky a odkazem na instagram. Provokativní pojetí s prvky street artu mělo za cíl vzbudit diskuzi a očekávání.
V rámci strategické komunikace postavené na znalosti cílové skupiny se agentury Isobar a Bistro Social rozhodly pro výhradní komunikaci skrze sociální média, kterou druhá zmíněná zajišťuje v návaznosti na vytvořený kreativní koncept. Po boomu launchovací fáze nové značky navazuje dlouhodobou komunikací reflektující získaná data. The Mythos vidělo napříč pltaformami více než million lidí.
„Přivádět na trh novou značku je jedinečná příležitost doměřit veškeré marketingové aktivity až do důsledku, přizpůsobit jim následné kroky, kopírovat potřebu trhu i klienta a vidět skutečný dopad naší práce,” říká Social Media Director Bistra Social Sabina Erbanová ke způsobu komplexního vedení značky.