Fio banka od začátku roku 2020 přichází s pokračováním své loňské reklamní kampaně, kde se zaměřila na dobré zvyky rozličných kultur a národů. Letos představuje zvyky ze zvířecí říše, které porovnává se svými dobrými zvyky. Kreativní koncept opět připravila agentura Mark/BBDO, režie hrané části spotů se ujal zkušený režisér Tomáš Bařina.
Fio banka připravila nové spoty do svého reklamního konceptu Dobré zvyky a od ledna se diváci dozvědí něco nového například o lišce polární, makacích japonských nebo alexandrech malých. Nová várka reklam se totiž odklání od dobrých zvyků exotických kultur a přesouvá se ke zvykům zvířat. Ty staví vedle výhod bankovních produktů a dobrých zvyků české Fio banky. Dokumentární záběry doplňuje hraná část spotu, která navazuje na předchozí dobrý zvyk. Spotem provází Zbyšek Horák, o hlasy zvířat se postaral Braňo Holiček.
„Chtěli jsme v konceptu kreativní agentury MARK/BBDO pokračovat a na předchozí spoty navázat. Proto jsme zvolili stejnou strukturu spotu i pokračování s některými herci, aby se loňská a letošní kampaň lépe propojila. Nová pokračování seznamují diváka se zvyky zvířat a zároveň je porovnávají s hlavními výhodami našich produktů, které jsou u nás naprosto běžné. Zachovali jsme i dokumentární styl, kdy vše v klidu vysvětlí skvělý Zbyšek Horák. Osobně mne nové spoty baví více,“ říká Jan Bláha, obchodní a marketingový ředitel Fio banky.