„Vizuál, který jsme vytvořili, odkazuje na jedinečnou show, při které bude hlavní stage uprostřed arény a Leoš tak bude ke všem lidem blíž. Koncert nabídne i nový rozměr zvuku a vizuální show. Bude to opravdu 360° zážitek“, vysvětluje David Martínek.
Agentura Mediasharks v čele s Davidem Martínkem má na starost celou kreativu kampaně a její prezentaci, která začala tento týden. Vizuál a jeho statické i animované mutace které agentura vytvořila, budou využity v printu, outdooru, online médiích, samozřejmě na sociálních sítích, ale také v kinech Cinestar . O radio spoty se postará mediální partner koncertů, Evropa 2.
„Rád pracuji s osvědčeným týmem profesionálů. Při prvním koncertě jsme vytvořili tuto substanci. Fungovala perfektně a osvědčila se i podruhé a potřetí,“ vyjadřuje se ke spolupráci Leoš Mareš a dodává, „David a Mediasharks jsou tedy pro mě jasnou volbou při jakékoliv další spolupráci na tvorbě designu a grafické komunikace. Spolupracujeme i na jiných projektech.“
„Leoš je náročný klient, ve smyslu dokonalosti – má rád vše promyšlené a do detailu propracované. V naší práci se snažíme o něco podobného, proto tedy nejspíš nacházíme shodu“, shrnuje spolupráci David Martínek.