Nejznámější tuzemský výrobce sektů představil novou komunikační kampaň prémiové řady sektů Bohemia Sekt Prestige. Klíčovým prvkem nové komunikace je postupné zrání, které je atributem kvalitního sektu.
V novém vizuálu a videospotu se opět představí česká topmodelka a filantropka Tereza Maxová, která se značkou spolupracuje již od roku 2011.
„Tereza Maxová dlouhodobě reprezentuje noblesu, prestiž a vytříbený vkus. Tyto hodnoty chceme aktuálně komunikovat v kontextu našich prémiových sektů. Po letech úžasné spolupráce proto dozrál čas na nové nádherné spojení těch nejlepších sektů z exkluzivní řady Prestige a charismatické Terezy Maxové,“ vysvětluje vznik konceptu Martin Fousek, marketingový ředitel společnosti BOHEMIA SEKT.
V nové komunikaci si značka pohrává s prvkem zrání. „Pozvolné a dlouhé zrání je pro kvalitu sektů nejdůležitější. Při výrobě řady Bohemia Sekt Prestige nikdy nespěcháme. Víme, že to nejlepší potřebuje čas,“ popisuje Martin Fousek a dodává: „Stejně tak si uvědomujeme, že i k umění vychutnat si a dokázat patřičně ocenit charakter kvalitního sektu musí člověk postupně dozrát. To vše říkáme novou kampaní.“
Na přípravě komunikace, kterou značka plánuje zaujmout spotřebitele na počátku svého prodejně silného období, kterým je konec roku, se podílela řada známých jmen. Za fotoaparátem stál Branislav Šimončík, který dlouhodobě spolupracuje s předními módními magazíny, za kamerou Marek Jarkovský. Klíčový vizuál, který stejně jako značka vyniká elegancí a noblesou, připravila reklamní agentura WMC Grey.