Jedno z ikonických míst dostihového sportu v České republice, jehož historie sahá až do roku 1906, prochází v posledních letech velkými změnami. Nový oficiální název a logo odrážejí jeho význam a tradici, cílem je posilovat značku závodiště i v zahraničí.
„Chuchelské závodiště je synonymem pro český dostihový sport, a proto jsme hledali něco, co v sobě ponese jak historický odkaz, tak bude zároveň fungovat v mezinárodním meřítku,“ vysvětluje Martin Pecka, ředitel Chuchle Areny Praha. „Pro Čechy je Chuchle klíčovým pojítkem s dostihy, pro cizince je zase určující Praha. Slovo arena pak naznačuje místo konání více druhů koňských sportů. Proto název Chuchle Arena Praha.“
Nové jméno závodiště doplňuje i nové logo – silueta koňské hlavy v modré a zlaté barvě, kolem které se stáčí listy připomínající vítězný věnec. V jeho dolní části jsou uvedeny rok vzniku a název závodiště. Nový vizuální styl se postupně promítne nejen na materiálech závodiště, ale také v areálu samotném.
„Logo odráží majestátnost a tradici koňských sportů a odkazuje na všechny jejich hodnoty, které i při změnách, jakými závodiště prochází, zůstávají. Modrá barva je pro koňské sporty typická, jedná se o královskou barvu, a koně jsou i dnes velmi propojeni se šlechtickými rody. Zlatá zase dotváří výlučnost a eleganci, neboť koně vždy byli a stále jsou významnou součástí mnoha společenských událostí,“ říká Martin Pecka. „Chceme, aby se Chuchle stala důležitým komunitním jezdeckým střediskem s širokou nabídkou služeb, zábavy a sportovního vyžití. V centru všeho ale budou vždy koně. Stejně jako v logu,“ dodává.