Branding

Discovery Channel představuje nové logo, jehož záměrem je i nadále cílit na lidské vášně

Discovery Channel, globální lídr na poli dokumentární zábavy, představuje nový vizuál, který oslavuje dědictví značky, zdůrazňuje, co za ní stojí, a její odhodlání poskytovat obsah, který bude inspirovat, informovat a zároveň nabídne zábavu další generaci zapálených fanoušků.

Toto oživení vyzdvihuje globální dosah tohoto brandu a schopnost nových produktů inspirovat diváky na celé planetě, aby poznávali svět, ale také sami sebe prostřednictvím různých objevů a poutavých zážitků. Nové logo se skládá z glóbu umístěného uvnitř písmene D. Jde o statický obraz představující všechny kontinenty. Stanice tak odkazuje na své působení po celém světě.

Čtěte také

  1. Specialista produktových informací (až 45.000 Kč) #2494
    Olomouc | 30000 - 45000 Kč za měsíc
  2. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  3. Návrhář Nábytku
    Mníšek pod Brdy | 40000 Kč za měsíc
  4. Obchodní ředitel, HPP, auto, benefity
    Brno | 70000 - 130000 Kč za měsíc
  5. Obchodní manažer pro prodej reklamy v mobilních aplikacích
    Bratislava
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!