Tradiční značka čokolád a bonboniér Figaro ve spolupráci s Konektor Social CZ připravila pro slovenské zákazníky letní kampaň. Její hlavní myšlenkou je motivovat rodiny a blízké strávit společné chvíle při cestovaní po Slovensku.
Koncept kampaně vychází z claimu, který podporuje dlouhodobě budovanou ekvitu značky, „Pre chvíľu, ktorá nás spája“. Stejně tak v sobě kampaň spojuje i několik komunikačních nástrojů s hlavním cílem podpořit prodej produktů, budovat pozitivní image značky, motivovat spotřebitele získat atraktivní ceny a prožít spoustu společných momentů na krásných lokacích.
Do soutěže se může zapojit každý, kdo nakupí produkty Figaro od Mondelez, vyfotí se s nimi aspoň na jednom z měst z Figaro mapy a fotku nahraje do svého účtu na webu www.figaro.sk. Hlavní výhrou je rodinná dovolena na Rodosu od FIRO-tour v hodnotě 3000 eur. Každý týden se losují výherci týdenních výher, resp. jeden výherce tabletu Samsung Galaxy Tab A T510 10.1 a jeden výherce výletní akce od ZľavaDňa. Na závěr soutěže se vylosuje 60 výherců, kteří vyhrají dřevěné Figaro truhlice plné čokolády, resp. 30 výherců s nejvyšším počtem liků a 30 výherců, kteří navštívili nejvíc měst z Figaro mapy.
„Jsme velmi rádi, že v dnešní uspěchané době značka Figaro motivuje lidi najít si chvíli pro sebe a své blízké a cestovat po Slovensku. Minulý rok se díky naší soutěži zrealizovalo přes 1000 výletů a věříme, že i tento rok si Slováci najdou čas navštívit další krásná místa,“ říká Jakub Barvínek, brand manažer značky Figaro.
Kampaň vznikla pod taktovkou agentury Konektor Social. PR část kampaně a spolupráci s influencery realizuje agentura PR.Konektor SK. „Jsme rádi, že si Figaro náš rodinný letní koncept opět vybralo. Cestování na Slovensku zažívá obrovský boom, stejně jako u nás v ČR, takže nápad na soutěž s výlety po rodném kraji funguje v integrované komunikaci spolehlivě. Motiv cestování po Slovensku je v neposlední řadě vizuálně silný jak na sociálních sítích, tak při komunikaci s influencery, což nám pomáhá v budování image brandu, který se chce navrátit zpátky ke kořenům, doplňuje Kateřina Csiriková, Senior social media konzultant Konektor Social.