Vinařský fond startuje novou kampaň, ve které se zaměřuje na zviditelnění růžového vína na českém trhu a na jeho párování se sezónními potravinami. Kampaň pro něj vytvořila již tradičně agentura Momentum Czech Republic ze sítě McCANN Prague.
Růžová vína nejsou mezi Čechy tak oblíbená a rozšířená jako tradiční vína bílá a červená, Vinařský fond se tudíž rozhodl zapracovat na změně a zbořit bariéry spojené s vyzkoušením něčeho jiného/nového. V kampani se snaží zákazníkům odrůdy růžových vín více přiblížit, a motivovat je tak k jejich ochutnání.
Právě probíhající léto je pro kampaň jedním z jejích hlavních motivačních prvků a letní posezení s přáteli se ukazuje jako ideální příležitost k vyzkoušení některé z růžových odrůd. Kampaň se zaměřuje především na mladé ženy, které jsou pro značku primární cílovou skupinou, nejen mezi nimi však chce růžová vína rozšířit.
Dalším tématem kampaně je také párování vín a dobrého jídla. Prostřednictvím spojení různých odrůd růžového vína a sezónních potravin, jako jsou například meloun, letní saláty nebo grilované maso, chce kampaň inspirovat zákazníky k vyzkoušení pro ně nových a netradičních kombinací.
„Moravská a česká růžová vína se svým hravým projevem trochu vymykají tradičním kategoriím vín. Ne všichni v nich ale tuto jejich odvázanější stránku už objevili, a proto jsme se v kampani rozhodli nabídnout je k experimentování a představit je jako nevšední doplněk letní gastronomie, ale i jako skvělého společníka pro trávení volné času,“ komentuje kampaň Alexandr Stojčev, Business and Communication Director z agentury Momentum Czech Republic.