Reklama

Letní kampaň 7Up vrací na scénu ikonickou postavičku Fido Dido.

Legendární limonáda 7Up inspiruje v rámci své letní kampaně k prožívání přítomného okamžiku. Na obrazovky se tak vrátí kreslená postavička Fido Dido, kterou si našinci mohou pamatovat z reklam v 90. letech minulého století. 

Hlavním claimem kampaně je „Užívej si chill“. Klíčový odkaz komunikace pochází z anglické zkratky JOMO (joy of missing out), která se dá volně přeložit jako radost z promeškaného. Kampaň chce proto inspirovat k prožívání přítomnosti a socializaci. Představitelem claimu a odkazu je Fido Dido, animovaná postavička, která byla hrdinou reklam značky 7Up na konci minulého století.

„Odkazem kampaně není zbavit se moderních technologií či sociálních sítí, ale žít takříkajíc tady a teď. 7Up chce spolu s Fido Dido inspirovat k aktivnímu životu a objevování jeho krás včetně osobní komunikace spolu s těmi, na kterých nám záleží,“ doplnila ke kampani Kateřina Komárková, manažerka značky Pepsi pro ČR.

V Česku budou v průběhu kampaně vysílané televizní spoty, a to na kanálech televizní skupiny Prima Group. Zatímco v červnu a červenci uvidí diváci třiceti sekundové spoty, v srpnu poběží patnácti sekundová produktová reklama. Komunikace bude podpořená také v místě prodeje, digitálním prostředí, limitovanou edicí 7Up s Fido Dido a sérií oblečení jako jsou trička nebo mikiny s unikátním designem, o které budou moci fanoušci nestárnoucí postavičky soutěžit. Kampaň poběží od června až do konce srpna.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!